نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از نقل و انتقالات یوونتوس ! از متری تا الشراووی

آخرین اخبار از نقل و انتقالات یوونتوس ! از متری تا الشراووی

روزهای نقل و انتقالات اروپایی از راه رسیده و تیم های این قاره در اندیشه ی تقویت تیم های خود هستند و یوونتوسی ها نیز برنامه هایی برای این مهم در سر دارند.

بر اساس آخرین اخبار، یوونتوسی ها در اقدامی جالب تصمیم به خرید الشراووی مهاجم ریز نفش ایتالیایی دارند و مذاکرات جسته گریخته ای را با این بازیکن انجام داده اند.

الساندرو متری بازیکن دیگری است که شنیده می شود یووه تمایل دارد وی را برای نیمکت ذخیره های خود به تورین باز گرداند. این خبر با واکنش شدید طرفداران یووه رو به رو شد.

رولاندو ماندراگورا یکی از بازیکنانی است که گفته می شود یوونتوسی ها برای خرید وی به توافق نهایی دست پیدا کرده اند. شنیده می شود یووه با تیم جنوا به توافق نهایی دست پیدا کرده و حالا قرار است در روزهای آتی، ملاقاتی با مدیر برنامه های این بازیکن داشته باشد.

روابط دو باشگاه یوونتوس و فیورنتینا چندان ایده ال نیست اما یووه می خواهد شانس خود را برای خرید برناردسکی، ستاره ی این تیم امتحان کند.

برخی رسانه های عربی و اسپانیایی مدعی شده اند که پوگبا در محافل دوستانه ی خود در دبی گفته که فصل آینده از بین تیم های رئال و بارسا یکی را انتخاب خواهد کرد که شانس بارسا بسیار بیشتر است.

منابع خبری گزارش کرده اند که نمایندگان تیم یوونتوس ایتالیا، از نزدیک دیدار تیم های مارسی با بوردو را مشاهده کرده اند تا میچی باتشوایی را زیر نظر بگیرند.

رسانه های نزدیک به تیم یوونتوس مدعی شدند که این باشگاه 2 بازیکن را در زمستان به خدمت خواهد گرفت.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: